top of page

Pierwsze urodziny dzieciaków!

❤ 27.02.2019 ❤

Dzisiaj pierworodne So Yehet'owe szczeniaczki kończą 1 rok! Niesamowite jak ten czas zleciał..

Moja wspaniała szóstka ma wspaniałych właścicieli, nie mogły lepiej trafić ❤ Mają przede wszystkim kochające i sportowe domki, nie zamieniłabym ich na żadne inne! Są oczkiem w głowie swoich właścicieli ❤

Każdy z nich jest unikalny i niepowtarzalny, są super mieszanką obojga rodziców. Szybkie, zwrotne, skoczne i myślące. Robią frisbee, agility, obedience i pasienie. Świadczy to o tym, że mój cel o uniwersalnych pieskach został zrealizowany ❤ Mają poukładane w główkach i super zbudowane ciałka co pozwala im na wiele. Naprawdę nie mogłam wymarzyć sobie lepszego pierwszego miotu w hodowli ❤

Dziękuję każdemu z osobna:

- Emilia & Maru - Asia & Mizu - Ewa, Łukasz & Furion - Claudia & Kage - Moonika & Dinni - Julia & Akkeri

Jesteście najlepszym co spotkało te moje dzieciaki, jestem z Was okropnie dumna ❤ Dziękuję za opiekę nad kosmicznymi królikami! Przekażcie milion całusów od babci, niech żyją w zdrowiu i niech dalej dają wam tyle radości i miłości! Spełniajcie razem wasze plany, marzenia i osiągajcie wyznaczone cele ❤

bottom of page